tirsdag 1. desember 2009

Noen utfordringsLO'er...

Marshmallows er vel ikke det første jeg tenker på når det er snakk om grillmat. Men ingen tvil om at det var en stor favoritt hos ungene når vi hadde grillfest i barnehagen litt utpå høsten.
Her er det Kira som nyter godt av en gavmild barnehagevenninne.
Denne LO'en ble laget til en utfordring hos Scrapshop, der vi skulle bruke en av Anne Bodils skisser.
Jeg har bruk Craftkartong og ark fra Fancy Pants. Har sydd rundt kantene, og smurt litt burgunder maling utover før jeg begynte å lime.

Synes denne typen Thickers passet perfekt til en LO om Marshmallows.... Har ellers brukt Dymo til tekstingen.

Måtte ha med noen misunnelige ugler også...


Den neste utfordringen hos Scrapshop var å lifte en av Mayas LO'er.
Jeg brukte bilder fra årets Kretaferie, men gjorde dem om til sort/hvitt. Bassengfarger er vanskelige....
Bakgrunnen er hvit kartong, sprayet med Glimmermist. Har ellers brukt transparent fra Hamblys, og ark fra American Crafts.

Brukte deler av en solsikkeranke fra Prima, sammen med blonder og pompombånd.

Minibokstaver fra Making Memories og Thickers. Resten av teksten skrev jeg for hånd på papirremser. Brukte også noen blinginsekter fra Prima.

Holder på med en utfordring fra Scrapshops forum, men greitt å oppdatere bloggen mens ting ligger til tørk.... :-)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Likte veldig godt de misunnelige uglene jeg - har aldri tenkt på dem som det - før nå ;-)

Og så gleder jeg meg til å se prosjektet du holder på med :-)