tirsdag 12. oktober 2010

Gult er kult!

Scrappe- og stempelmessa i september hadde 'gult er kult' som tema for kortkonkurransen. Og med dette bidraget så vant jeg! :-) Synes gult er en vanskelig farge å bruke, så jeg valgte å heller konsentrere meg om "kult"! Så da ble det et kort til min niese Ingrid, som nettopp ble 13 år. Motivet er fra Kreativ Hobby (Angel Eyes) og er fargelagt med Promarker. Og så kuttet ut med Spellbinderdies.
Ellers har jeg kun brukt resteark, og det dukket faktisk opp noen gule papirbiter langt nedi boksen....Stjernene er trykket ut i vanlig ark og bølgepapp, med en dies fra Sizzix. Jeg brukte revne kanter, symaskinsøm og bakgrunnsstempler fra Tim Holtz for å gjøre det litt røffere. Tallet '13' er fra Jenni Bowlin, og er også fargelagt med Promarkers. Teksten er rubons fra Melissa Frances, og ellers brukte jeg Dymo. Filmstripebånd fra Tim Holts, og stjernebrads fra Storyteller. Har også limt en del med 3D-puter for å få litt dybde.

Siste uka har jeg brukt til å rydde grundig på scrapperommet. Her har det blitt sortert og kastet med hard hånd. Tror jeg straks kan erklære meg ferdig, og begynne å produsere noe igjen :-)

4 kommentarer:

Unknown sa...

WOW, for ett stilig kort, med så mange fiffige detaljer!!! Du fikk virkelig frem at "gult er kult" ;)

Linda Brun sa...

Kult kort, ingen tvil om det ;-)

Elisabeth sa...

Dette kortet er det tøffeste kortet til en jentetenåring jeg har sett!

Og du tolket "gult er kult" på en fantastisk måte, kortet fikk mange stemmer i konkurransen - også min

Gratulerer med fortjent førsteplass

(etter all denne smigeren kan jeg vel få lov å lifte kortet ;-) tihi)

Kristin Langnes sa...

Å, dette var et utrolig lekkert kort. Nydelige farger og kjempefint motiv!