fredag 13. januar 2012

Si det med blomster....

Oj, her var det lenge siden sist innlegg. Får børste vekk støvet og skjerpe meg :-)
Desember-utfordringen for Scrapshops Kreative Team var å bruke blomster. Og da spesielt Scrapshops egne blomster, som kommer i mange farger.
Her er ett av mine bidrag - et kort til en 40-årsdag.
Jeg har brukt mønsterark fra BoBunny + gamle boksider. Hønsenettingen er faktisk helt ekte :-) og jeg malte den først med svart maling. Det meste av pynten er festet i nettingen før denne ble stiftet til kortet.
Tallet er thickers som jeg punchet hull i og knyttet fast til nettingen. Fant et gammelt knallrødt chipboard-skilt, som jeg også malte svart. De små bokstavene er fra Kaisercraft-
Har kombinert blomster fra Prima med Scrapshops egne blomster. Metallpynt fra Tim Holtz.
Til slutt dryppet jeg litt med svart glimmerglam.
Beklager litt dårlige bilder.... Knipset i full fart utendørs, i et sjeldent glimt av sol.....

Og vil du se flere bidrag, eller aller helst bli med på utfordringen selv, så sjekk HER!
Ha en fin helg!

3 kommentarer:

Pauline sa...

Stilig kort, digger blandingen av hønsenetting og søte blomster! ;-)

Good helg ,klem ! :-)

Sivic sa...

Knalltøft!!
Stilig med hønsenettingen !

Lene sa...

åååå...KNALLSTILIG! Digger bruk av hønsenetting og all den andre pynten!
Det er ikke så ofte man ser et kort uten fargelagt stempel..derfor er det så utrolig morsomt når man ser et så lekkert kort som dette!