mandag 30. januar 2012

Vinterstemning

Sist uke var jeg på scrappetreff hos Scrapshop. Og da hadde de akkurat fått inn serien Winterland fra Fancy Pants. Rålekker! Så jeg måtte bare lete etter vinterlige bilder i bunken jeg hadde med meg.
Og dette var det eneste jeg fant - Mali som er misfornøyd med nye hansker, som er altfor store....
Først la jeg en bit osteklede bakerst, og stiftet denne fast. Vottene er klippet ut fra mønsterarket og limt med 3d-puter. Brukte også noen biter washitape. Bokstavene er fra Jenni Bowlin.
Brukte en kantpuncher fra Martha Stewart på mønsterarket. Stjernene er fra Camelia (Kort & Godt). De små bokstavene er fra lilybee design, også nyankomne hos Scrapshop. Jeg sydde en søm over bokstavene, i tillegg til å sy rundt kanten av selve LO'en.
Teksten er skrevet på en journaling note, også klippet ut av mønsterarket.
Øverst la jeg en stripe mønsterark + en liten rest av et bånd jeg hadde liggende. Igjen stjerner fra Camelia, limt med 3d-puter. Til slutt dryppet jeg med hvit Glimmer Glam.
Første LO laget i 2012 - forhåpentligvis den første av mange.....

1 kommentar:

Sivic sa...

Herlig LO dette også, med flotte detaljer!!