tirsdag 5. februar 2013

ScrapThatSketch

Jeg leverte også et bidrag til finalen i ScrapThatSketch hos Scrapping.no
Ganske så opplagt, så var oppgaven en skisse :-)
Jeg hadde disse arkene fra ILS liggende på pulten, etter å ha laget en LO med dem. Og tenkte at de måtte vel kunne passe til et kort også.
Satte sammen en rund kakeserviett og noen sirkler, og limte dem med 3d-puter.Stjernen farget jeg litt med lilla distress stain. 'Liker'-stemplet er fra Papirdesign.
Ellers har jeg brukt stempler fra Scrapperin. Den gule washitapen var et innfall i siste liten, men syntes den passet perfekt. (Jeg prøver å utfordre meg selv sånn fargemessig for tiden....)
Litt drypping med Glimmer Glam helt til slutt.
Var så heldig å vinne avstemmingen, så tusen takk for stemmene :-)

4 kommentarer:

Pauline sa...

Tøft kort, digger de svarte "splættene" dine, og gul teip ble kult!
Stilig at du vant!! :-)

Ps! Kommer du på treff på Ålgård snart..?? ;-)

Anne-Eddie sa...

Kjempetøft kort! Fine detaljer og akkurat "passe" røft! Klem fra Anne-Eddie :)

Sivic sa...

Knalltøft!!
Klem

Oxana sa...

Kjempekult kort!!!