søndag 31. mars 2013

Verdens skjønneste Oscar

Siden det går mye i mist, maling, sjablonger og generelt klin og klæsj for tiden, så er det lett å glemme at jeg egentlig er veldig glad i Clean & Simple også.
Men så får jeg en påminnelse, som når jeg kikker innom bloggen til Jody.
Og så ble jeg så inspirert av denne LO'en, så jeg måtte scrappe min versjon.
(I easily forget how much I like clean & simple, but is reminded when I visit Jodys blog. Loved her latest page, so I had to create my version of it.)
Og da ble det en LO med hunden Oscar. Som ifølge mine jenter er verdens skjønneste, så da var tittelen gitt med en gang.
(Oscar is the most beautiful dog in the world - according to my girls. So that became the title for my page.)
Satte bildene sammen i Photoshop før jeg printet dem. Og brukte noen gamle ark fra Basic Grey.
Ellers brukte jeg bare klisterbokstaver fra Webster Pages, og litt håndskrift.
Ikke aktuelt med hund i vårt hushold, så da er det veldig kjekt å bli "tante" til Oscar. Skal nok bli tatt en del bilder av det sjarmtrollet fremover....

6 kommentarer:

Irene sa...

Kjempefin og enkel LO! Likte bokstavene godt som du har brukt til overskrift.

Elisabeth sa...

Så rent og lekkert og FOR en søt liten tass!

Ha en fin påskedag

Klem fra meg

Elisabeth Helland sa...

Yes ..dette er en innertier ...Knallfint:-):-)

Bente sa...

SÅ lekker LO du har laget:)Du er Rå på denne stilen også... jeg digger dine LO`er. Du inspirerer :)

og du, skjønner den med IKKE hund... Selv om det blir mas - I know...

Ønsker deg en finfin uke:) klem fra Bente

Jody sa...

Hi Jonna! I found your blog through mine :) I love your page, it is adorable! You make beautiful pages, for sure!

Randi Elisabeth sa...

Ja han Oscar er sjønn, håper på å få sen han IRL en gang. Flotte bilder av han og en fin LO ;)