søndag 9. februar 2014

Rocka jenter - Skissedilla

Jeg har laget et bidrag til Skissedilla - sketch 232.
This is my take on sketch 232 at Skissedilla.
Jeg har brukt ark fra 7 Dots Studio. Det øverste har revne kanter og jeg punchet her og der med Bind-it-all.
Smurte utover et strøk svart Gesso og brukte et Roller Doodle stempel fra Glitz til å dra malingen utover arket. Så rød Distress Ink sammen med en sjablong.
Noen lag mønsterark bak bildet før jeg stiftet dem sammen. Laget også en svart ramme rundt bildet.
Har tatt vare på en utslitt CD fra Metallica, og endelig fikk jeg brukt den :-)
Punchet ut noen plektere med tang, og brukte flere button som passet til temaet.
Bokstavene i tittelen er fra Tim Holtz. Den lille teksten printet jeg ut - umulig å skrive så smått med min håndskrift....
Ellers litt washi tape, metall hodeskaller, piler og litt drypping med svart Glimmer Glam.

I helga var jeg på treff i Egersund. Kjempekjekt, og jeg fikk faktisk laget en del. Gleder meg til neste treff i august (og Papirfesten om en måned...).

7 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Dette var knalltøft! Herlig LO med mange flotte detaljer!
Her kan en bare studere...
Klem fra Anne-Eddie ;)

Riikka Kovasin sa...

This is so COOL! Love the attitude in the photo and in the layout!

Unknown sa...

Kjempestilig! Likte veldig godt bruken av CD-plata!

Randi Elisabeth sa...

FANTASTISK :) LOVE IT :)Detaljene, fargene, helt utltrakult altså. Smart det med den sorte gessoen og rullestemplene, takk for tipset hi hi.

Elisabeth Helland sa...

heeeei, sååå kul! minner meg om at jeg skal ta vare på litt CD plater før jeg kaster hele kassen fra 90tallet som ligger på loftet....helledussen denne var kuuuuul!!

ScrapArtDesign sa...

Wow! This rocks! Such a great LO with the CD! Very pretty photos! Thank you for playing with us at Skissedilla!

Arnlaug sa...

Så utrulig kul side! Digger!

Takk for at du deltar hos Skissedilla:-)