fredag 4. mai 2012

Dette kortet laget jeg til en skissekonkurranse under vårens Scrapperally.
Jeg har brukt mønsterark fra MME, en serie som heter 'Follow Your Heart'. Og de arkene er bare fantastisk lekre!
Ellers brukte jeg washi tape og "buttons" fra Andrine & Maren.
Teksten er stemplet på ferdig diecut fra Kort&Godt. Perfekte til å bruke på kort. Stjernene er også derfra.
Og når kortet var ferdig, så synes jeg egentlig det passet bra til Ingrid (konfirmanten i forrige innlegg). Og hvorfor skal alle konfirmasjonskort være i vintagestil og med masse blomster....??? ;-)

Ny utfordring i Scrapshopbloggen nå. Så let gjennom scrappesakene og finn fram gamle skatter....
Ha en fin helg!

2 kommentarer:

Linda sa...

Kanonstilling kort! Likte godt stjernene, og reinen du har surret rundt :)

Bente sa...

Å, jeg virkelig digga det kortet ditt, altså:) Stemte på deg, gjorde jeg også:)Enig med du, dette kortet er perfekt å kunne gi bort til en konfirmant:) Riktig god helg:)