søndag 27. mai 2012

Vintage veggbilde

Jeg laget dette vintage veggbildet til min tantes 60-årsdag. Bildet er av henne (den lille søte blondinen i matroskjole...) sammen med min mor og mormor.
Brukte en chipboardplate som jeg først malte med hvit gesso. Så stemplet jeg litt med diverse bakgrunnstempler, og brukte også noen sjablonger.
Prøvedokken er malt med hvit crackle paint, og så brukte jeg andre ting med "søm-tema", som mønsterark, tape med sakser på, og kleshenger fra Tim Holtz.
Brukte en del blonder, og satte sammen diverse blomster, pyntet med glitterlim.
Fikk også brukt den lekre lysekrona fra Ingvild Bolme. Til slutt limte jeg noen halvperler rundtomkring, og klattet litt med hvit crackle paint.
Kjempekjekt bilde å lage, og som ble godt mottatt :-)
Ha en fortsatt fin pinse!

1 kommentar:

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Å denne var aldeles nydelig så masse flotte detaljer du har fått med, kan tenke hun ble glad for dette :)