mandag 21. mai 2012

Tidenes storopprydding.....

.... på scrapperommet.
Visste ikke helt om jeg skulle tørre å legge ut før-bildene..... Men here goes! Til skrekk og advarsel....
Sånn så scrappepulten ut, og det er enda mer rot på golvet som ikke viser på bildet. Greidde såvidt å kjempe meg fram til stolen.
Til mitt forsvar må sies at det ble litt hektisk med mange prosjekter på en gang. Noen utfordringer, komfalbum, og halve slekta har bursdag i april.
Her er andre enden av rommet. Stakkars ugle-Kåre tviholder på plassen i sofaen. Som forresten er en sofesofa, så jeg er glad vi ikke har hatt overnattingsgjester i det siste. Jeg hadde fortsatt ikke pakket ut etter Scrapperally.
En totalt nedstøvet Expedit-hylle med diverse rot.
Ikke lett å finne kreativiteten når man setter seg ned her.

Men så kommer det kjekke: Etter-bildene!!! Jeg har brukt flere dager på å rydde, kaste, sortere, tørke støv, fange hybelelefanter....
Sånn ser scrappeplassen ut nå :-D
 Fantastisk kjekt å sette meg ned her nå, så jeg scrappet faktisk en LO i går kveld.
Kåre får puste igjen, og jeg kan snike meg til en inspirasjonsblund når det måtte passe.
Støvfri Expedit-hylle (eller ihvertfall så støvfri som en svart hylle kan bli...), som jeg faktisk vet hva inneholder.
Jeg har kastet flere poser søppel, og levert en diger eske med diverse papir og stash til SFO. Ting som har ligget i årevis uten å bli brukt, blir ikke brukt......
Og jeg skal aldri, aldri, aldri la scrapperommet bli så overgrodd igjen! Trur eg......

10 kommentarer:

Anne Gerd sa...

Fantastisk!!;o)

Sivic sa...

He,he,før bildene ligner mitt rom for tiden : )
Ikke lett å holde det ryddig når en kreativ sjel er i arbeid : )
Nå skal jeg få meg større hobbyrom, må bare male,legge klikklaminat og innrede rommet først. Kan nok ta sin tid det, men det blir sikkert kjekt når rommet blir ferdig : )
Ha en fin uke!!

Marianne H sa...

Tror nok vi er flere som med fordel kunne ryddet litt. Det er nå et flott rom du har da, lekkert ble det.
Kos deg og ha en finfin uke.

anne jorunn sa...

Det er så utrolig herlig å se at andre også roter på rommet sitt hehe:)
Jeg er litt misunnelig på deg som har fått det så ryddig og fint! Rommet mitt flyter over og jeg har gått inn mange ganger for å rydde for så å bare gå ut igjen uten å ha fått gjort noe.
Det var forresten et lekkert rom du har:-)

Kanskje disse etter bildene var inspirasjonen jeg trenger for å få ryddet opp?! :-)

Men først litt plenklipping...
Håper du har en strålende dag! :-)

Linda sa...

Se det ja, her kan du virkelig koooose deg! Skulle hatt en runde med støvsugeren og fillen på mitt rom også ja...

Pauline sa...

Så herlig!! :-D

Unknown sa...

Så fint det ble! Forstår godt at du blir inspirert til å scrappe! Tror jammensann jeg må ta meg i nakken å få rydde litt på mitt rom også......

Kristin Langnes sa...

SÅ utrolig flott det ble, herlig å ha ryddet!

Linda Brun sa...

Ser man det ja. Fantastisk forskjell og jeg er helt sikker på at du ALDRI lar det bli like rotet igjen .... :-))))))))))))))))))))))))

AnneiSkogen sa...

Når jeg så disse bildene, ble jeg GLAD! For det er akkruat sånn det ser ut på mitt scrapperom også.