søndag 14. april 2013

Tenker på deg

Enda et kort jeg laget til Kort-O-Mania. Kunne ikke legge det ut i bloggen før jeg hadde somlet meg til å få sendt det til mottakeren :-)
Oppgaven var å bruke banner. Noe jeg slet litt med, før jeg husket disse lekre arkene fra MME.
Selve bannerne er selvklebende chipboard. Jeg hadde 2 like mønsterark, så jeg klippet ut dragene, bøyde opp kantene, og limte dem med 3d-puter.
Så brukte jeg twine til dragesnorene. Og dryppet litt med Glimmer Glam.
Bokstavene er fra Papirdesign. Sømmen rundt er tegnet med sort penn.
Skikkelig scrappevær i dag, så her har jeg funnet fram noen nye, lekre ark.
Ha en fin søndag.

3 kommentarer:

lillesmor sa...

Kjempestilig kort!
Digget de 3dimensjonale dragene dine:-)

Kreativelena sa...

Et helt fantastisk kort. Du har en stil ulikt alt annet jeg har sett. Og jeg digger det. Gleder meg til og følge bloggen din :-)

Elisabeth sa...

Heldige meg :)

Tusen takk for superkult kort og for gode ord!

Du er # 1

Klem fra meg