tirsdag 23. april 2013

Tullejenter

Denne LO'en ble også laget på Papirfesten.
Bakgrunnen er laget med hvit gesso og alfabet-sjablong.
Har igjen brukt disse polske arkene som er min store favoritt for tiden.
Og ellers har jeg tydeligvis dilla på turkis og stjerner...
Den kule korken donerte min søster, siden den passet så perfekt til fargene.
Tekstbobla klippet jeg ut fra en journaling note, og limte med 3d-puter.
Prøver å huske å bruke håndskrift innimellom, selv om jeg skriver som en kråke....
Den svarte bølgekanten under bildet er washitape limt på kartong, og så brukt kantpuncher.
Kan være irriterende med unger som ikke samarbeider når vi skal ta bilder. Men plutselig så blir det et blinkskudd av det også.
Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Kule disse arkene og du kan virkelig bruke de på en bra måte. Liker fargene og malingsplattene, korken, tekstbobla og tape detaljer.

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott LO!! Fint med den gessobakgrunnen du har laget! Klem fras Anne-Eddie ;)

Elisabeth sa...

Nais! Og fantastisk bilde

Lizzy Hill sa...

Hi Jonna - LOVED the page you made for Scrap Friends...& I have also added it to my latest blog post...I hope that's OK, & you get lots of visitors coming by to say hello! Your scrapping style is just STUNNING:):):)

Sanna sa...

beautiful work! and loooved your layout at the ScrapFriends reveal!! so beautiful!!!