mandag 17. mars 2014

2 of a kind...

Her er en LO jeg laget på Papirfesten for litt over en uke siden.
En av oppgavene vi fikk der, var å lage en LO der vi brukte stensil + diverse medium.
Bildet er av min niese og hennes kjæreste. Jeg så noen kule bilder hun hadde på Facebook etter en fotoshoot, og ba så pent om å få lov å scrappe dem....
Jeg har brukt ark fra 7 Dots Studio. Bakgrunnen er bygget opp med strimler av ark sammen med washitape, osteklut, mesh og en doilie.
Så har jeg dratt over Gesso med et gammelt plastkort, før jeg brukte sjablong, distress ink, og diverse bakgrunnsstempler.
Bokstavene er fra Tim Holtz. Og tittelen kom helt av seg selv - når et kjærestepar til og med har matchende piercinger...
Chipboarden er fra Blue Fern Studio, og jeg brukte grønn og svart Distress Ink for å få rette fargen på den.
Og så har jeg limt på masse pynt, alt fra stjerner, tannhjul, knapper, trehjerte, og det meste jeg kunne finne. Den utrolig kule 'F*cking Crazy'-button'en er fra Badgesfolie. En av disse tingene jeg bare MÅ ha, og så lurer jeg på etterpå når i all verden jeg skal få brukt noe sånt. Her passet den jo bare perfekt :-)
 En utrolig kjekk LO å lage, så tusen takk til Lene, som lot meg få scrappe (og publisere) dette kule bildet.

3 kommentarer:

Kristine sa...

Tusen takk for en koselig kommentar på bloggen min og tusen takk for sist! Det var kjempe koselig :)
Sitter her og regner på om jeg kan ta meg råd til å komme ned til Stavanger og Papirfesten til høsten igjen ;) Dere var en så herlig gjeng!

Denne LO'en er bare råtøff og lekker! Og alle de små detaljene då! Føler meg heldig som fikk se den i virkeligheten! Du er bare kanondyktig! Gleder meg til å se mer av det du lager :D

Klem

Randi Elisabeth sa...

Fantastisk Solfrid. Du lager de flotteste "enkle" LOene (som den forrige) og så har du disse fantastiske med så utrolig mange flotte og kreative detaljer. Og du mestrer begge arter bare SÅ bra. Elsker alt på denne her :)

Elisabeth sa...

Stum av beundring..

Du er råflink!