søndag 9. mars 2014

Dilla på lilla.....

Falt helt for disse lilla arkene fra Papirdesign som Camelia fikk inn for litt siden.
Både LO'en og kortet er laget på Egersundstreffet, og er sterkt inspirert av Lillesmor.
Arket med de lilla, skrå stripene måtte jeg bare ha flere av.
Alle arkene er fra Papirdesign, og stemplene fra Kort & Godt.
De små stjernene er fra Prima, og farget med Distress Stain.

Laget et konfirmasjonskort i samme stil.
Jentefiguren er stemplet på hvit kartong, klippet ut, og limt med 3d-puter.
Alt jeg har brukt, finnes hos Camelia :-)

Nå prøver jeg å få scrapperommet litt organisert igjen. Vårens Papirfest er overstått, og det var ei kjempekjekk helg!
Og veldig produktiv! 7 LO'er og 2 kort må vel være personlig rekord.....
Så er det bare å glede seg til Egersundstreffet i august.

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Lekker LO og stilig kort!

Litt av en produksjon du har hatt, gleder meg til å følge med her, det kommer vel noen små drypp etterhvert?!

Klem fra meg

lillesmor sa...

Så utrolig stilig kort og layout du har lagd!! Digger også disse nye arkene (og det har jaggu kommet enda fler!!...) Hyggelig å ha vært inspirator, og synes at din versjon ble mye finere!! Likte godt det turkise sammen med det lilla, og skal ha det i bakhodet nestegang jeg bruker de lilla papirene;-)

Bente sa...

Hei på deg,
herlig LO av jenta di:) Den er både søt og kul på samme tid. Digger fargene og de små detaljene. Konfirmasjonskortet er også kult, digger at du har klippet ut stempel og laget litt dybde på kortet... Uten at det blir for mye... og digg med jentekort uten at det er dynga ned med blomster eller fargelagt kort :P
Ønsker deg og dine ei finfin uke.
Klem Bente

Randi Elisabeth sa...

Denne så jeg jo bli til og den er snadderfin :) Dette er liksom din stil og du er bare så flink til å få det fint. Inspirerende ;)