tirsdag 4. mars 2014

Awesome

Her er en LO jeg laget på Egersundstreffet i februar, sterkt inspirert av stilen til Janna Werner og Magda Mizera.
Camelia hadde fått inn disse arkene fra American Crafts rett før Egersundstreffet, og jeg var rask med å sikre meg en bunke. Lekre ark, og mye matchende pynt i samme serie.
LO'en er veldig enkel. Valgte å ha hvit kartong som bakgrunn, med grønt mønsterark bakerst. Ellers er det bare en hvit kakeserviett i tillegg.
Selve bildet er limt med 3d-puter, og jeg brukte en button fra Glitz Design. Stempelet 'Seriøst?' er fra Papirdesign, og det kommer nok til å bli brukt flere ganger. Med to 9-årige jenter i hus, så er det et ord vi hører mange ganger til dagen.....
Ballongen er også limt med 3d-puter. Og så brukte jeg litt washi-tape fra Glitz Design.

Så da er det bare å pakke til helgens Papirfest. Ser virkelig fram til en scrappehelg igjen. Hvis bare noen ville tatt seg av denne pakkingen.....

Ingen kommentarer: