søndag 10. august 2014

Rosa LO - DT Camelia

Her er en LO jeg laget for Camelia (eller Camelias Hus, som jeg må venne meg til snart...)
Jeg fikk noen nydelige ark fra Maja Design. Så for en gangs skyld så ble det en rosa LO!
Jeg smurte først litt Gesso utover, og skriblet litt mønster før det tørket.
Hadde noen ferdige diecuts liggende, også kjøpt hos Camelia, og de passet perfekt i fargen. Ellers en veldig enkel LO, med litt lag-på-lag av mønsterark.
Tittelen er bokstaver fra Papirdesign. Og så litt skvetting med svart Glimmer Glam til slutt.

Dette bildet ble tatt i fjor, da det plutselig ble så varmt 18. mai. I år var det varmt i ukesvis, så da ble det lite scrapping, men mengder av fine sommerbilder å scrappe senere.
Får printe ut en haug bilder før scrappetreffet i Egersund om få uker :-)

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Rosa! Du?!? Måtte jo bare sjå nærmere på LOen.
Litt ukomfortabel ser eg, tihihi, men du fikse rosa! Bare å fyre på

Anne-Eddie sa...

Lekker og leken LO! Rosa farge er jo lekkert!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Hege sa...

Så koselig LO!
Fint med det hvite bak bildet.

Randi Elisabeth sa...

Så gøy å se rååååååsa fra deg, nailet den også :) Fin fin pynt du har brukt :)