tirsdag 22. september 2015

Du og jeg

Her er enda en LO jeg laget på treffet i Egersund.
Jeg har brukt kitet vi fikk utdelt, og da ble det ut av komfortsonen igjen....
Slet med denne kombinasjonen av blått/grønt og lilla, men ville ikke gi opp helt. Med hjelp av hvit gesso og innslag av svart, så ble resultatet ok.
Brukte en stor bit av det grønne arket, sammen med hvit kartong. Så smurte jeg hvit gesso her og der, og stemplet over med svart.
Brukte også lilla og grønn Gelatos sammen med vann, og stemplet også her med svart.
"Smile" er en chipboardtekst, fargelagt med svart ink.
Ellers brukte jeg PL-kortene som fulgte med kit'et, litt washitape, og en button fra Magic Monday
Bildet er faktisk også tatt i Egersund. Vi besøkte Julebyen, og oppdaget at Mocca hadde egen stand. Så da ble det latte på hu mor, og varm kakao på jentene..... :-)

1 kommentar:

Anne Gerd sa...

Som vanlig har du laget en kjempeflott side. Syns du har ein fantastisk flott stil:)