fredag 25. september 2015

Verdens beste kaffe

Kreativ Scrapping har en utfordring gående, der temaet er favoritter.
Her var det mye jeg kunne ha scrappet, men valgte et bilde av meg og jentene utenfor Coffeeberry. De serverer Stavanger/Sandnes' beste kaffe, og jeg er innom så ofte jeg kan.....
Jeg ville lage en litt enkel LO, etter mye mixed media i det siste. Laget et kryss med svart penn og linjal, sånn ca. der jeg ville ha bildet, og brukte det som utgangspunkt.
Har tegnet med penn, litt på frihånd, og sammen med stensiler. Glidelåsene er stemplet. Brukte rød Promarkerpenn for å fylle i litt farge her og der.
Noen røde og svarte enamel dots er den eneste pynten.
Måtte også bruke klistermerket fra Coffeeberry, som er grunnen til at jeg valgte rødt. Og noen gamle rubons-bokstaver for å lage tittelen.

Holder på å pakke til årets Papirfest, og ser ut til å bli ferdig i god tid. Så da blir det kanskje tid til en Coffeeberry-latte i dag også... :-)

4 kommentarer:

Irene sa...

Kjempekul LO i svart-hvitt-rødt! Morsomt med doodlingen, greit å kunne bruke stensilene på den måten også.

Anne-Eddie sa...

Knallfin LO! Herlig med håndtegningene og utfyllende stenciler! Liker ! ;)

Kristine Henanger sa...

Knall tøff LO! Digger stilen din :D
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Kreativ Scrapping ♥

Linda Brun sa...

Fantastisk kul og veldig grafisk layout. Jeg digger den og veldig glad jeg fikk sett den 'live'. You rock girl :-)