tirsdag 13. november 2012

Scrappekurs med Nabon

Så var en kjempekjekk scrappehelg over, og heldigvis hjalp det på scrappemojo'en....
Fikk laget 4 LO'er og et kort, og det er ganske så produktivt for en treg scrapper som meg.
Denne LO'en laget jeg på kurs med Nabon.
Vi fikk mengder av lekkert scrappestash fra Prima, og mange gode tips om hvordan vi bygget opp LO'en med mange lag. Det gikk med en del 3d-puter og stifter....
Flere lag med revet og krøllet papir først.  Fikk også en håndfull polèrgarn i kit'et, som vi formet og la bak bildet.
Så bygget vi lagvis opp med chipboard, tags og blomster.
Snurreroser av papir laget vi også. Enkelt å stikke swirls og annet innimellom når det er så mange lag. Brukte også gamle 10-øringer, og noen metalltabs fra brusbokser.
Til slutt kladdet jeg litt rundt med hvit gesso for å dempe fargene litt, og binde det hele sammen. Dro løs litt polergarn som jeg tvinnet rundt blomster etc. Hyssingsirkelen ble lagt på helt til slutt.
Klippet også ut firkanter fra et av mønsterarkene og limte dem med 3d-puter.
Kjempekjekk LO å lage, og jeg fikk mange gode tips om hvordan man bygger opp så mange lag. Og ikke minst om mye rart man kan bruke i scrappingen....
Så tusen takk til Nabon som tok turen over til Papirfesten.

5 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Ja det var et kjempe kjekt og inspirerende kurs. Flott LO du laget av kittet. Kjekt å se at alle ble så forskjellige på tross av tilnærmet like kitt:)

Bente sa...

Ultrakul LO:) heldige du som fikk kurset med deg:) Skulle gjerne vært der:) klems

Helen Hapsi sa...

..spectacular!!! Great job Jonna!!

Anne-Eddie sa...

Denne var knallflott!
Hadde trengt et lite kurs her og...
Men det er mange ideer å hente opp, som hos deg her! Takk for inspirasjon!
Klem fra Anne-Eddie :)

Sivic sa...

Så nydelig!!
Fikk ikke med meg treffet denne gangen, var barnevakt for ei lita tulle mens foreldrene var i Egypt.
Skulle nok vært på dette kurset og lært meg litt jeg også:)