søndag 4. november 2012

Vannkrig.....

Da har jeg endelig scrappet en LO, etter å ha slitt med scrappetørke i månedsvis..... Måtte det bare løsne nå :-)
Den er laget til Skissedilla 182
Jeg har brukt sjablong + gesso for å lage mursteinsbakgrunn. Og en annen sjablong + Maya mist for å lage de blå "splættene".
Har også dryppet litt med hvit Glimmer Glam.
Disse kule stjernene er fra Pink Paislee, og ble straks min nye favoritt. De er hvite med litt svart tekst, og dermed ganske så lekre i seg selv. Men i tillegg har de mønster i klar embossing som kommer fram når man mister etc. Jeg har bare brukt Distress Stain på dem.
Øverst (og nederst) på arket har jeg brukt noen striper washi tape sammen med en bit bånd.
Og så litt chipboardpynt fra Sodalicious.
Bare noen dager igjen til Papirfesten, så håper jeg får enda mer fart på scrappingen da :-)
Ha en fin søndag.

3 kommentarer:

Lula sa...

Liker denne veldig godt!!!! Herlig mønster i arket og gjennomført oppsett

Takk for at du vil leke med oss

Lula

Randi Elisabeth sa...

Kjempe flotte detaljer på denne Solfrid:) Vi skal nok få gang på scrappingen til helgen;)

Linda Brun sa...

så godt å se at du har fått tilbake scrappe mojoen din. Kanonstilig layout og du er en mester i å kombinere mønster og farger!
knib!